PLICO A/S

plico

PLICO A/S er et marketing- og webbureau specialiseret i skræddersyede digitale løsninger til virksomheder og organisationer. Firmaet er lokaliseret i Århus samt Herlev i København. Siden sin stiftelse i 2011 har PLICO oplevet stor vækst og fremgang, hvilket har kastet to Børsen Gazellepriser af sig, i 2016 og 2017.

PLICO har sine spidskompetencer inden for webdesign, programmering, supportservice og kunderådgivning. Og firmaet har et klart mål: De vil være de bedste på det danske marked, når det kommer til webløsninger, ligsom de vil opretholde deres nuværende særklasseservice med løbende opdateringer inden for det interne såvel som eksterne miljø. At kunden har et personligt og tæt forhold til sin webleverandør mener PLICO er alfa omega, hvorfor virksomheden sætter en ære i at efterlade hver kunde med et godt indtryk samt opretholde et tæt og personligt forhold. Når kunderne køber en ydelse, køber de også troværdighed. PLICO er nemlig en samarbejdspartner, man kan stole på, når man som kunde har brug for rådgivning og hjælp.

Kontaktoplysninger

Runetoften 14B, 8210 Aarhus V
71741457
info@plico.dk

Hvorfor vælge PLICO A/S

PLICO A/S har mange års erfaring med at gøre det, som de er bedst til: at lave smukke digitale løsninger for virksomheder og organisationer. Virksomheden har stor ekspertise i at lave hjemmesider og webshops, der dels er flot desigende, dels er brugervenlige og konverteringsoptimerede, så hjemmesiden skaber flere brugerinteraktioner og -salg. Med andre ord vil firmaet være et sikkert valg, hvis du vil optimere din hjemmeside eller webshop til at styrke din forretning – uanset hvilken branche du opererer i.

Virksomheden anvender de allerbedste konverteringsplatforme i branchen og sikrer kunde-virksomheden en sikker drift såvel som resultatorienteret løsning, der altid er skræddersyet til kunden og opfylder dennes behov. I et samarbejde mellem de forskellige in-house eksperter ligger virksomheden en strategi, der sikrer at de bedst mulige resultater opnås. Dertil er disse eksperter konstant opdateret i forhold til de nyeste trends, værktøjer og systemopdateringer inden for webbranchen, hvilket sikrer, at servicen hos PLICO er i top. Hos PLICO ved de nemlig, at konverteringsgraden på digitale produkter afhænger af, om leverandøren er opdateret.

Et forløb hos PLICO er effektivt, gennemsigtigt og resultatskabende. Firmaet er af den overbevisning, at den optimale kundetilfredshed opnås ved, at kunderne kan følge hele processen tæt fra begyndelse til slutning. Og firmaets mål er til hver en tid at bistå kunden til digitalisering i virksomheden samt skabe et bedre resultat for denne. Derfor betragtes kunden som en reel samarbejdspartner.

Firmaet bygger bro mellem den kundens digitale tilstedeværelse og dens visuelle identitet, og her er metoden at imødekomme hver enkelt kundes præferencer og lave en digital løsning, som passer til deres behov.

Følgende områder er PLICOs medarbejdere eksperter inden for, så skal du have leveret en ydelse inden for disse områder, vil virksomheden være et oplagt valg:

plico ydelser

I PLICO har kunderne en professionel og troværdig samarbejdspartner med indsigt i den digitale verden, så deres produkter altid er fremtidssikret. Firmaet hjælper derfor sine kunder løbende med at tilrette og optimere deres produkter.

Her følger et par udtalelser fra nogle af virksomhedens mange tilfredse kunder:

Nissan:

Gennem hele forløbet har PLICO lyttet til vores ønsker.

Joan Ørting:

Jeg synes bare, I har gjort det godt. I har lavet et virkelig flot stykke arbejde.

Dyvig Badehotel:

Det ser rigtig godt ud – jeg er vild med det!

Vanilla:

Tak for et godt stykke arbejde, PLICO.

Sasma:

Yderst professionel og kompetent hjælp.

Schrøder Olsen & Søn:

Flot professionel hjemmeside og leveret som lovet.

Det er oplagt at opremse nogle af de mange fordele, der er ved at være kunde hos PLICO. Virksomheden har nemlig daglig supportering, som betyder, at de hver dag er til rådighed for at svare på alle de webrelaterede spørgsmål, kunden måtte have. Hver mandag til torsdag kl. 8.00-16.00 samt fredag kl. 8.00-15.00 sidder supportafdelingen klar til at supportere på tlf. 72345626.

Her kan du læse nærmere om de områder, man som kunde kan få supportering inden for:

Video guides:

Når du er kunde hos PLICO behøver du ikke selv undersøge dit websites funktionalitet. Firmaet ved alt om, hvor stor en hovedpine, det kan være for de fleste at skulle lære et nyt system at kende, og netop derfor har PLICO valgt at gøre det hele nemmere for kunden ved at udarbejde en lang række videoguides, der viser, hvordan de forskellige funktioner virker. Hvis der alligevel skulle være spørgsmål til videoerne eller selve systemet, så er man som kunde naturligvis meget velkommen til at ringe på ovenstående support-telefonnummer, hvor firmaet vil stå til rådighed med hurtig hjælp.

Mail opsætning:

Som en anden vigtig gren af PLICOs supportydelse, tilbyder firmaet hjælp til din email-opsætning. Dvs. bruger kunden outlook eller et andet mailprogram, kan vedkommende blot tage fat i PLICO, og en løsning vil blive udarbejdet. PLICO er klar over, at kundens tid ofte er knap, og at der kan være mange projekter, som fylder meget. Derfor er det vigtigt for PLICO at kunne bistå kunden med hjælp. Skulle kunden alligevel have lyst, tid og mod på at prøve selv, har PLICO udarbejdet en række videoguides, der forklarer opsætning af mails. Dertil har virksomheden en skriftlig guide klar til de kunder, som i forvejen har erfaring med mailopsætning og egentlig bare mangler de nødvendige serverinformationer.

Fjernsupport:

En ting er almindelig support. Noget andet er fjernsupport. Dette tilbyder virksomheden som en service, der hjælper kunden med med fx email-opsætning. Fjernsupport-værktøjet giver virksomheden mulighed for at logge ind på kundens computer (med dennes tilladelse). Det smarte er, at kunden får hjælp, uden at firmaet behøver være fysisk til stede hos kunden, hvilket ofte er en fordel ved store geografiske afstande. Samtidig kan kunden følge med i alle de ting, der foregår på computeren, mens vedkommende bliver serviceret.

Upload materiale:

Ofte har kunder interessant materiale, som de gerne vil have ind på deres spritnye hjemmeside eller webshop. Dog kan en udfordring tit være, at de ikke ved, hvordan de gør det på den bedste og grafisk pæneste og mest optimale måde. Også her står PLICO klar til at servicere kunden. Så er du kunde hos firmaet, skal du ikke tøve med at ringe og få den nødvendige support.

Links til PLICO A/S

Website
Facebook
Blog